Ik heb beta 8.50 geïnstalleerd. Bij het opstarten kreeg ik zojuist een melding dat er een nieuwere versie (8.43) is. De controle klopt dus niet helemaal omdat de versie die ik gebruik nieuwer is.
Jawel, want bij een berekening is 8.50 ALTIJD meer dan 8.43 ongeacht waar je het vandaan haalt.
Hij zou de versie nummers moeten vergelijken. Als mijn beta versie een hoger nummer heeft dan de officiële versie op het forum dan heb ik nog steeds een nieuwere versie ook al is het een beta.
Jullie hebben gelijk, maar voor de beta wil ik dit niet aanpassen. Onder water wordt een tekst-vergelijking gedaan, geen vergelijking op nummer. Om problemen met afwijkende decimaalscheidingstekens te voorkomen. Beta-testers moeten dit maar accepteren. In ruil daarvoor gebruiken jullie de verbeterde Teach
@Teach2000 Vreemd, als programmeur heb je zelf in de hand welke versie nummers en decimalen je toekent, dan kun je daar ook op de juiste manier op controleren.
Maar goed, wellicht is de oplossing om het versienummer van beta versie's met beta versies te vergelijken ipv met de gepubliceerde versie?