Is het mogelijk om in teach net als in word een functie te maken die automatisch een kopie van een document in een bepaalde map maakt en weer verwijdert als je je document zelf opslaat. Deze komt dan weer na een bepaald tijdsinterval terug nadat je weer iets hebt veranderd. Zodat je zo'n zelfde soort herstelfunctie hebt als bij MS Office
nee, maar ik bedoel dat je als het programma of windows vast loopt dat het document dan hersteld kan worden net als word bestandjes waar je nog mee bezig. terwijl je het zelf nog niet hebt opgeslagen.
@jouketje: Ja zoiets had ik wel in m'n gedachten. Ik weet niet of dat heel moeilijk in te bouwen is. Ben niet zo thuis in het programmeren van windows applicaties.
@willem: nee, teach opzich niet, maar ik heb hier ook een oude computer staan waar het een en ander nog wel eens aan crasht. Deze wordt heel soms nog wel eens voor dit soort toepassingen gebruikt. Verder heb ik weleens van kennissen gehoord dat te per ongeluk de pc af hadden gesloten zonder teach op te slaan.